Alltid är det något

Söndag är ångest över att ha fem dagar med starttid 05.10 framför sig. Söndag kan dock även vara ganska mysigt. Jag tänker därmed tvinga bort ångesten och mysa. Är mätt efter ett Veggiewhoppermeal storkap samt de där friterade ostochjalapenobullarna och funderar på om jag ska inhandla en stor jävla godispåse sen. Det handlar dock om ork som just nu inte finns men suget vinner antagligen över ickeorken ändå till slut.

Gårdagens match varken orkar eller vill jag kommentera. Jag har en mycket illavarslande känsla av att vi nog tyvärr inte kommer att ta oss till EM. Jag hoppas innerligt att jag har fel.

Ska nog fan rätta lite glosprov och skrivövningar. Passar på nu när sambon sover i soffan, så slipper jag vara så jävla tradig sen.

JA

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits