The botten is nådd

Asså jag stod och tittade på kolvjävelen (den man sätter upp tid och låser dörren med) i tvättsugan och hade fullständigt glömt vilken av mina nycklar som passade till den och det tog tid innan jag kom på det och till saken hör att jag har typ fem nycklar i min knippa. Är det ett tecken på att jag inte har tvättat på jävligt länge eller håller jag på att gå in i väggen? Visste du förresten att det är därför boxrar har trubbiga nosar, för att de en gång i tiden, när rasen utvecklades just gick in i väggen. Smaka en stund på den!

Kommentarer:
Postat av: M

Har hört den där versionen med boxrarna förr...:)
TACK för en fantastiskt trevlig o underhållande kväll! Puss puss!

2007-05-20 @ 07:55:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits