Schweinsteiger är animerad och sparkar på en boll i min tv

Utslagen i soffan efter en jävla vecka som haft lägerskola, ommöblering och utrensning av möbler och lite annat skit som ingredienser. Har fått ett plötsligt anfall av minimalism och vill inte ha saker som inte fyller någon funktion framme. Detta innebär att vårt vardagsrum blivit ganska tomt och fan va skönt. Tillkom gjorde dock ett väggfäst hemmabiosystem och det var nog egentligen det som framkallade denna iver att rensa då kolosshögtalarna, slutsteget och mixern plötsligt blev överflödiga och därmed då även plåtbyrån sistnämnda förvarades i. Eftersom vi numera  införskaffat en snygg laptop blev ju kärnkraftsdatorn och därmed även bordet den stod på en dator och ett bord + stol för mycket. Detta fick istället flytta in till sonen som ju i sin tur redan hade ett skrivbord som ju då fick rensas ut. Snart ska tv:n sättas upp på väggen så kistan den står på fyller därmed ingen funktion i vardagsrummet utan ska flyttas in i sovrummet.
Kvar: soffor, soffbord, bokhylla, golvblomma, golvlampa och matta.

I morgon och på söndag ska jag jobba hos K, födelsedagsfest för sambon i morgon kväll och förhoppningsvis även en finalbiljett för TRE KRONOR! Jävlar vad de imponerat, måste ärligt erkänna att jag inte hade någon som helst förhoppning om deras kapacitet i detta VM så tack för det! Men nu ska man inte sitta här och vara så jävla tuff, det är en ny viktig match i morgon som sagt och Kanada är ju trots allt Kanada.

Fy fan va jag är trött och fy fan vad jag svamlar BAJS!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits