Pringles är gott

Sitter i soffan och bloggar med en ny svart blank laptop. Skönt att slippa resa sig och skönt att slippa höra det andra kärnkraftverket.

Hade en mycket nice eftermiddagsfylla på ett syndikalistiskt Möllan. Det kom en grupp härliga människor och underhöll kroggästerna med sång MOT allianspacket vilket blev mycket uppskattat. Jag älskar Möllan och jag älskar den underbara vänstersjälen som genomsyrar allt. Det gör mig varm i hjärtat och ger hopp för framtiden.

Usch jag känner verkligen inte för att jobba i morgon, vill verkligen inte stiga upp så jävla tidigt. Vill bara sova jättelänge och dra mig runt i morgonrock hela dagen. Åhåå, söndagsångest söndagsångest är min arvedel.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits