GK & FAS eller?

Veckans jobbigaste dag avklarad, trodde fan aldrig att den skulle ta slut.
Slåss med en enerverande beslutsångest, Gustav Kjellvander och Fine Arts Showcase release på Debasers uteservering eller en lugn soffkväll. Vad som talar för behöver ju inte ens nämnas men vad som talar emot är trööööttheeeeet och satans förkylningen som fortfarande gör sig påmind. Fick springa från tåget till bussen och det är en sträcka på ca 20-30 meter och den gjorde mig helt matt, svettig och snurrig vilket ju tyder på att man inte är på topp. Kan ju iofs ha att göra med att jag inte på väldigt länge har varit så nedtränad (är det ett ord egentligen?) som jag är nu men vem fan orkar tänka på träning när man kallar 06.10 för sovmorgon?

Får beslutsångesta vidare en stund.

På lördag är det iaf EM-kval på storbild i Folkets Park och då ska solen skina lika vackert som den gör idag!

Kommentarer:
Postat av: M

Inget fint väder blev det idag... Typiskt. Undrar om vi får sitta o grilla i hälleregn..
men jag hoppas att ni får det riktigt trevligt ändå! Krya, krya om du fortfarande e sjuk.. Puss puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits