Bronx + moi = Sant

Hemma, mätt och belåten efter första jobbdagen efter valborgslovet (eftersom jag var hemma med sjuk son igår) samt en sko och vit body search i stan. Jag hittade inte någon vit body, däremot en beige som var för stor och en svart som hade megaurringning i ryggen. Hallå, vissa behöver faktiskt en bh! Det blev därmed ingen body och ingen affär, iaf ingen av dem jag var i skulle antagligen inte få hem någon heller. Synd eftersom Lenajeansen passar så ypperligt med en body.

Däremot äger jag numera min nya förälskelse, dvs Bronxen nedan och de är såååå jävla underbara, nästan lite too much, men too much på ett alldeles underbart sätt! Tror nästan de ska få följa med till girlsen och parta i morgon.

Tyvärr passade de inte alls till Lena så det får bli stuprör.

Nu är det fanimej köpstopp på skor! Har ju upptäckt Tradera och det har stundtals varit skytteltrafik till pakethämtningsstället på Kronprinsen (va fan heter det egentligen?) för att hämta just skor. Men jag tror faktiskt inte man kan ha för många...

Och va fan håller Tre kronor på med?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits