Tjugge

Efter tre dagars lidande av att vara sjuk på jobb tog jag idag mitt förnuft till fånga och stannade hemma. Dagen har därmed spenderats i soffan med massor av snytpapper, citronte, kaffe och knäckebröd samt viss ångest över allt jobbrelaterat som blivit försummat i veckan. Jag MÅSTE rätta prov som ska ligga till grund för elevomdömen (som ska vara inne i morgon men som jag inte kommer att hinna formulera och måste därmed be om uppskov tills på mån eller tis) Jag MÅSTE hitta tider för utvecklingssamtal som ska hinnas med innan påsklovet och jag MÅSTE därmed skicka ut lappar till föräldrar på måndag. Tänkte nämligen försöka trycka in någon redan på onsdag...Herregud vilken planeringsmänniska jag är!! För helvete, skärpning! Men jag skyller faktiskt på att jag mått piss hela veckan så all min kraft har gått åt att överhuvudtaget  försöka vara närvarande.

Jag MÅSTE även vara frisk i morgon eftersom vi då ska åka till huvudstaden och hälsa på sambons syster med pojkvän samt deras nyfödda lilla son och då passar det inte så jävla bra att vara pissförkyld och jävlig!
Har dessutom bokat två nätter på Radisson Royal viking då vi tänkte passa på att lyxa oss, vilket ju då är ännu en anledning till att vara frisk, fattar du det kroppjävel!

FATTAR DU DET NU DÅ??

Jag är jättetörstig och vill ha läsk, dream on!

Kommentarer:
Postat av: Marie

Ha det så myyysigt nu, och hoppas du mår bättre!

2007-03-16 @ 20:41:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits