LDOA

Äntligen fredag och solen har visat sig ett bra tag idag. Slutade tidigt för en gångs skull och fick skjuts hem av D, vilket innebar att jag var i staden redan kl 13.00. Tog en kort översiktsrunda och hamnade såklart på UFF och Myrorna och två tröjor fick följa med hem. Måste köpa nya jeans!

Ska snart åka till Lund för att lite senare se Last Days of April på Mejeriet. Det var fan inte igår de konsertade i vårt land! Ska bli ljuvligt trots att jag pinsamt nog inte hört en enda ton från deras nya skiva. Hoppas på en massa underbara gamla godingar!

Min mage bråkar konstant med mig och har så gjort den senaste månaden. Nu får jag nog snart kapitulera och ännu en gång boka tid hos da doktor för det satans jävla ändamålet! BAJS!!! 
Ikväll får dock Ratiopharm eller vad det heter och vin vara medicin...hmm.

How can your two hands and ten fingers move nine planets... 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits