Fucking Sverige

ÅÅÅHHH påsklov! Fan denna veckan har varit hektisk och gått i ett. Jag börjar alltmer inse vikten av planering och framförhållning och har gjort den smärtsamma upptäckten att jag faktiskt är pissdålig på båda. Var väl iofs ingen revolutionerande upptäckt men jag trodde inte det var såå illa. Har jag då tagit med mig material hem som kan bättra på detta? NEJ men jag ska i alla fall rätta en massa grammatikprov...
Det löser sig med resten...jag orkar inte ha någon framförhållning just nu, punkt.

Detta land är för övrigt helt jävla otroligt inskränkt och småsint. Tänkte gå och bowla med la familia för en trevlig avslutning på en jobbig vecka och inledning på välbehövlig vila men NEJ då måste man komma innan 19.00 på Kronprinsens bowling och innan 18.00 på Big bowl för efter det är det 18 år som gäller. Fuck off säger jag! Va fan är det för jävla regler?? Jävla satans fascistland!! Orkar inte ens spy mer galla över de dumma jävla satans bestämmelserna utan undrar bara så inihelvetes mycket vem fan som kom på dem!

Fast det verkar iofs ganska godtyckligt eftersom vi varje gång vi bowlat  med sonen bokat bana efter 19.00 men innan 21.00 vilket jag kan ställa upp på. Den som svarade i telefonen idag måste därför antingen vara en jävligt bitter och missunnsam människojävel eller bara en slaviskt regelstyrd initiativlös stackare.

Vi får ta en pizza/vin/x-box/musik-kväll istället. Något för alla smaker.
Ska bara tvätta färdigt helvetestvätten först.

Tja

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits