Bajs

Ja, det är bara att konstatera att jag inte är någon frekevent bloggare. Har egentligen inget att skriva nu heller, blir mest ett tidsfördriv. Ska iväg till det fashionabla stället, Överskottsbolaget och köpa en billig dammsugare. Den vi har nu är ärvd av föräldrarna och är omöjlig att hitta dammsugarpåsar till eftersom all info om den är borta. Dessutom har sladden fastnat någonstans i dess inre vilket innebär att man endast kan dammsuga ett rum åt gången utan att byta uttag, vilket i sin tur innebär att dammsugning i detta hemmet inte sker så ofta som hade behövts och så kan vi ju fan inte ha det!! Ska dessutom se om det finns våffeljärn eftersom våfflor med sylt och grädde är så jävla gott.

Köpte nya brills igår. Måste ju ha svarta oxå och solen sken så vackert. Hade ju siktet inställt på ett par Gucci men de jag bestämt mig för fanns inte så jag blev öppen för andra. Fann dessa sköna Michael Kors istället, till ett MYCKET överkomligt pris!


Texten blev helt apig när jag klistrade in bilden och försöker jag få in den till kanten försvinner bilden! What the hell??

Snart ny arbetsvecka med de ljuvliga eleverna och mornar som startar runt 05.30. Men först en sköön söndag som fan kom på jag på nu måste innehålla lite jobb.

Nu frukost.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits