Ännu mera bajs

Känns som om någon dragit ett rivjärn i min hals, sprutat in gele i hela min kropp, dränerat den fullständigt på energi och raderat ut de hjärnceller som någon gång funnits i min hjärna.
Så bra mår jag!
RÖV med andra ord.

Har i alla fall tagit mig igenom en dag med mina ljuvliga elever som just idag bestämde sig för att vara extra ljuvliga.
RÖV med andra ord.

Kommer inte att bli mycket gjort här idag, thats for sure! Ska bara plocka undan lite, svänga ihop något lättlagat ätbart? till övriga familjen sen lägga mig platt fall framför den nyinköpta lilla tv:n på 40 tum...
Helt sjukt med andra ord! Har fram tills nu varit helmotståndare till de där plattvapparaterna och tyckt att det är det mest pretantiösa och materalistiska man kan äga. Började dock mjukna i lördags när sambon visade mig skillnaden i färg, klarhet och allt vad det nu är i en spelaffär i lördags. Tydligen var jag ju inte såå svårövertalad eftersom här nu står en stor, platt, svart och glansig Samsung där den gamla klumpen tidigare stod. Och jag tycker den är riktigt fin!

Nä nu orkar jag inte skriva mer, mår dessutom sjukt illa nu med...jävla bajsmögkisshelvete! Jag vill inte bli sjuk(are)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits