Vi är svenska fans allihopa

Åh herregud vilken upplevelse jag varit med om idag. Som jag sa till sambon tidigare är det nog fan bara min förlossning som kan mäta sig med svenskmarschen från Kongens Nytorv till Parken. Asså , gatorna vi gick på var helt avstängda, polisen eskorterade oss hela vägen, de blågula tog aldrig slut och ville aldrig sluta sjunga och jag var en av dem!  Större patriot har jag nog aldrig varit (förlåt Tre Kronor)
Synd att matchen var tvungen att avslutas för att en jävla hjärndöd idiotjävelsupporter tappade sina hjärnceller någonstans på vågen till Parken bara. Men som några danskar sa, han blir mördad i morgon. Och sambon bytte bort sin OS-hårhatt mot en dansk söndrig älghatt. Förbrödring förbrödring.

Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: M

Eller hur!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits