The show goes on

Kollega nummer två ringde när vi var på väg till apoteket och hade en trevlig nyhet. Jag slipper söka jobb till hösten. Det innebär därmed att jag får fortsätta undervisa i svenska och engelska och eftersom det som sagt inte är mina ämnen känns det lite pirrigt då nivån höjs en aning, framföralt gällande niorna i engelska. Också blir det ju nyblivna sjuor som ju är jättesmå! Men jag är faktiskt glad över att få vara kvar, tycker ju om dem och tycker fantastiskt mycket om mina underbara kolleger och alla andra på skolan så det känns helt rätt att stanna.

Är så fasligt trött att det tyvärr just nu bara känns jobbigt att jobba i morgon men va fan, tre dagar kvar sen är det sommarlov och Nice och Aten bara väntar på att vi ska landa. Ska även klämma in tio dagars jobb hos K, varav en vecka på raken. Ska vi klara det utan att döda varandra? :)

Måste plocka undan lite. Ska ta en snabbkoll på Tradera först.












Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits