Röra och oreda med allt

Det tar aldrig slut. Eller så fullföljer jag det aldrig. Eller så börjar jag aldrig. Det finns fan alltid något att göra, plocka undan, sopa bort eller pilla med överhuvudtaget. Här är fan alltid så jävla stökigt. Jag hade kunnat sluta jobba och haft dubbel heltid här hemma. Har precis tryckt in tvättade pinaler som faktiskt bara har legat i den gula Ikea bagen sedan i i fredags (det måste fan vara något nytt rekord att de blev upplockade så snabbt, de kan lätt bli liggande en vecka annars) Garderoberna är verkligen överfyllda och jag vetifan hur jag ska kunna fortsätta handla kläder om inte något händer. JA jag skulle rensa innan men det blev ju som nämnt inte så bra och resulterade för övrigt i att jag bara hängde in två klänningar som legat i kanskehögen i flera år. Antagligen kommer de att hänga oanvända i garderoben tills nästa gång jag tror att jag orkar rensa. När så blir fallet ska jag prioritera dem och antagligen lägga upp dem i kanskehögen igen. Jag är nog fan sämst i världen på att slänga saker. Antingen tar nostalgin överhanden eller så ekar KANSKE. Klänningen, jeansen, byxorna, skorna eller va fan det nu är frågan om KANSKE kan bli användbara igen, det är ju nästan aldrig fult, bara tråkigt just då och oftast fortsätter de vara det...
Jag har hur många säckar i källaren som jag faktiskt (tror jag) har bestämt mig för att slänga/skänka till Myrorna och för några år sedan skänkte jag och slängde hur mycket som helst och de kläderna har jag faktiskt aldrig saknat. Kommer inte ens ihåg vad det var. Jaha och  nu då?

Förresten hade jag en hemsk och sjuk dröm inatt. Sambon och C som vi var hos i fredags natt hade blivit blixtförälskade och han skulle lämna mig för henne. Han var helt fast besluten om att han älskade henne och skulle dit om 40 min. Jag grät, grät och grät och vaknade i mina egna tårar på en därmed våt kudde. Sambon tyckte bara att det var roligt och ganska typiskt för vad min sjuka hjärna kan koka ihopa.

Förresten igen så har min pizzamättnad sjunkit undan så jag är nästan hungrig igen men nehej du! Får nöja mig med två liter coca light. Basta!

Ok, kanske ett eller två knäckebröd då...

Kommentarer:
Postat av: Erika

Ha ha, inlägget ovan låter precis som om jag skulle ha skrivit det själv.

Postat av: M

Det förstår jag att sambon tyckte var lite komiskt. Först trodde jag du menade den andra C`n, och då hade garvet blivit totalt. :) Men usch,ja..såna drömmar är aldrig upplyftande! Ringer dig imorrn!!!
Puss o kram!

2007-06-24 @ 23:21:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits