Jag ska diska efter att jag bloggat

Vilket satans jävla väder det är! Jaja imorgon kl 10.10 lyfter planet som ska ta oss bort från det, till ett förhoppningsvis mycket varmare och oregnigare Nice. Ska i vilket fall som helst bli sååå jävla skönt att komma bort. Fast just nu uppskattar jag iofs pissvädret eftersom jag slafsar omkring i morgonrock, trosor och bh. Hade i ett svagt ögonblick intentionen att klä på mig något men jag alltså kom inte längre än till underkläder.

Packhelvetet börjar arta sig men nu är jag tveksam till stora delar av det jag packat ner. Vet inte om det är jag som är löjlig men Nice tvingar fram en typ lyxhysteri och jag är ju inte särskilt lyxig (även om jag är en sucker för dyra jeans, solbrillor och skor) Fast snart skiter jag nog i vilket för jag är så jävla hungrig så matplaner upptar (som vanligt) större delen av min tankeverksamhet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits