Ja, va ska man säga?

Fredagsvin på gräsmattan i medelhavsvärme, studenttutor och glädjeskrik i bakgrunden. Sonen med laptopen framför sig=alla är nöjda. Dessutom får man ett mess från bästa flatan att hon kommer till Malmö (igen) runt midsommar och denna gången kan och ska vi verkligen ses! Ingenting kan stoppa mig, du kommer hitta mig som död (för att citera Orup) Det har varit för många aber nu, nu är det fanimej nåck! Smolken i bägaren är att min underbara hjärtevän har en hård nöt att knäcka ( lindrigt speaking...hallå vad skadad jag är av för många engelskalektioner) och jag lider verkligen med dig älskade hjärtat. Men du, han är din och bara din!

Jag hör en elgitarr i en förstärkare...my words are wine, but I`m leaving you behind but please keep me in maaaaiiiiiiind.

Kommentarer:
Postat av: Marie

Du, tack!!! Vi får väl se... Vi får hoppas på det bästa..
Jag diggar verkligen ditt språk. det är sjukt underhållande och skrattet ligger i halsen!
Thanks! Thanks!
Ska supa mig full när jagkommer hem!
Puss puss!

2007-06-08 @ 22:19:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits