En upp och tre ner

Är mitt uppe i det ångestladdade packhelvetet. Borde väl vid det här laget vara så pass van att jag fått viss rutin men nehejdå. Tre fjärdedelar av garderoben är utplockad och ligger i sambons, min och sonens säng, även lite i soffan. Vi ska alltså vara borta i fem dagar. Men hur fan ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig varje dag och varje kväll? Det finns dock ett par pinaler som är klara men hur många till kan gå ner i resväskan som är anpassad för en tvåveckors resa. Vi klarade av att fylla den till bristningsgränsen när vi var i Berlin sist (det var nästan på gramet den gick igenom utan att behöva betala extra) så det ska nog fan gå bra nu med. Ska dessutom ha en modell mindre kabinväska som handbagage men den får väga max tio kilo.

Måste nog äta frukost mitt i alltihopa!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits