Avföring

Mot vs Med. Jag väljer Med men Mot vinner likförbannat. Hallå jag vill åka i gräddfilen ett tag. Trodde att det skulle vara ursmidigt att byta fack och a-kassa när man gör exakt vad handläggarna instruerar en att göra men så dyker det upp ett tvivel på kontoutdraget när man loggar in på internetbanken.
En av instruktionerna för byte av fack och a-kassa var att betala för sista månaden i kassan jag lämnar. Jag gör så. Men nu på kontoutdraget ser det ut som om de, någon whothefuckever betalat tillbaka det jag då har betalat för maj månad, eftersom där är en insättning, utan avsändare på exakt den summan (628 hutlösa kronor). Nu brukar det inte höra till vanligheterna att man gnäller över att få tillbaka pengar men om det medför eventuellt strul i övergången får jag fett tuppjuck över inkompetensen i handläggningen. Nu är det ju iofs inte etthundraprocent säkert att det är en insättning från kassan jag lämnar men summan är ju som sagt misstänkt exakt. Men borde det inte stå en jävla avsändare på en utbetalning från en jävla a-kassa?? Och detta uppdagas då på kvällen när man inte på något jävla sätt kan få reda på någonting. Jag ska fanimej kräva dygnet runt bemanning på alla jävla instanser som har med pengar, jobb o annat  som fordras för en dräglig tillvaro från och med nu!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits