vet inte

Hade i går kväll storslagna planer på att inleda denna dag med en lång, snabb, uppiggande och välbehövlig powerwalk men hade inte ens slagit upp ögonen (efter att ha vaknat när sambon gick till jobb och stängde dörren) när jag bestämde mig för, No fucking way! Jag är verkligen seg idag och vill helst inte lämna lägenheten. Alltså ska jag inte göra det heller. Skulle egentligen även travat till stan för lite inköp inför Aten men jag kom på att det är ännu en lönedag idag och jag ska aldrig mer utsätta mig för våndan att blanda mig med folk som verkar ha en dag i månaden att handla på. Man hamnar verkligen i en jävla masspsykos om man ger sig ut på stan en lönedag eller ännu värre, måndadens långlördag.

Ska nog istället försöka komma in i vår källare för att se vilka kläder jag samlat i soppåsar för lagring eller bortskänkning. Innan det definitiva beslutet. Men jag vet inte om det går att komma in i vår källare för att till att börja med står det möbler utanför som blockerar ingången och då kan ju vem som helst tänka sig hur det ser ut inuti förrådet.
Skulle även behöva städa. Som fan.

Dessutom har jag börjat få en vagel i det "friska ögat". Den skaver så inihelvete. Det räckte tydligen inte med att vara helt fucked i det andra, som nu iofs nästan är helt problemfritt.

Nu kan jag faktiskt inte komma på något mer att gnälla över för tillfället. Återkommer med det. Be so sure.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits