Varning, inget för känsliga

http://attintevaraalexschulman.blogspot.com/

Är det bara jag som är jävligt trög, är det alkoholen som gör mig jävligt trög eller är denna bloggen bara jävligt tråkig? Jag tror faktiskt på sistnämnda eftersom, vad jag kunde se inte en enda jävel hade lämnat någon kommentar. Och min alkoholstinna hjärna kunde faktiskt inte se ett enda poäng med något av inläggen, faktiskt bara patetiska försök till att åstadkomma...jag vet inte vad egentligen, tell me?
Jag menar, min blogg är helt jävla meningslös och har väl kanske en bra dag max tio läsare om dagen just därför att den är meningslös men jag försöker ju inte lura på någon stackars människa att läsa den genom att köra in ett jävligt intressant namn i en helt jävla hopplös intetsägande tafatt sörja av NADA. Jaja, tror att ni got my point. Detta leder ingenstans.

Kommentarer:
Postat av: M

Jag läser!!! Och uppskattar varmt varje bokstav! Puss puss!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits