Sur mjölk. Sur sambo?

ÅÄÖ. Datorn blev svensk igen. Hade iofs varit jävligt häftigt om den blev dansk.
Asså, nu får folk fan sluta mörda, misshandla, knivhugga, yxstabba och allt va fan de håller på med. Det går ju fan numera inte en dag utan att man läser om något nytt sånt skit i tidningen. Va fan är det med folk? Drick saft, ät kanelbullar och gå och bada istället.

Min mage blev nog förresten inte så himla lycklig över tre dagar gammal mjölk. Så nu kan jag fan ändå inte dricka vidare av det där jävla kaffet. Fast jag hann dricka nästan hela glaset innan det hände. Kan iofs vara den där Xanten också. Kom ju på igår att den satte sina spår efter en fest i ett visst hus i Beddinge för något år sedan. Jag ska nog fan aldrig mer dricka Xante, hur gott det än må vara.

Hörde en kul levnadsbeskrivning om (eller av?) en man i huvudstaden. Människan måste dessutom ha världens bästa smeknamn - Köttet. Fattar du, Köttet! Kommer Köttet någonsin hit måste jag få träffa honom. Man måste träffa någon som kallas för Köttet.

Idag ska vi till ett förhoppningsvis ganska tomt på studenter, Lund. Vi ska fira den blivande läkarstudenten J.
Jag väntar på den utlovade solen. Jag väntar även på att sambon ska stiga upp. Vågar nästan sätta pengar på att han fortfarande är lite sur när det händer. Men jag är iaf glad.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits