Public service my ass

Trodde precis att jag hört inledningen till världens vackraste låt. Det var dock bara nån jävla porreklam på MTV. Vem fan är det som komponerar alla dessa vackra låtar? Det var likadant för några veckor sedan, hörde nåt otroligt vackert i någon reklamlåt jag inte ens kommer ihåg vem det var ifrån nu (3 kanske) sökte iaf på google o fick till svar att den var specialgjord för reklamsammanhang. Vafan!! Hallå!! Fortsätt för fan!!
Vem fan är nöjd med en reklamlåt liksom??

Brukar inte titta på MTV vid den här tiden, den är på för att jag inte orkat slå över sedan sonens veto över fjärrkontrollen. Nu är deras tema, Party mode och de spelar en massa, enligt deras tycke party hits. Min fråga är, vem fan sitter och partar till MTV?? Och till dem som gör det, get a life!!!
Jag? Jag partar fan inte! Då hade jag för fan inte suttit här!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits