På andra sidan är det solsken

Åh, har suttit  och tittat på Live Earth större delen av dagen och tittar fortfarande. Är helt jävla springig i benen och får nog fan snart liggsår. Hoppas att Smashing ska gå på inom en rimlig tid men antagligen lär det dröja och jag orkar inte sitta uppe tills det ljusnar i natt igen. Sonen väntar på Akon men har ingen förhoppning där heller. Har ätit pizza, stora lass godis och druckit läsk. Fy fan vad nyttigt och produktivt! Nu känner man verkligen att man har strandkroppen på G!

Kommentarer:
Postat av: M

Helvete vad du bloggat! Blev ju hur mycket som helst att läsa!
En parantes är att jag nu blivit så saaaatans trött att det inte finns ord. Mår illa så sömnig jag är. Men! Jobbet kallar! Puss från din vilsna vän!

Postat av: M

Förväntade mig ytterligare 4-5 inlägg.. Nänä.
På tal om Smashing, så berättade O igår om när han och R såg dem i..Stockholm va..
Läckert!

2007-07-08 @ 20:24:45
URL: http://smashyme.blogg.se
Postat av: U

Ja, visst är det LÄCKERT!

2007-07-09 @ 00:48:11
URL: http://oktoberskorpion.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits