Oddset

Fastnade i brorens bröllopshäfte där den magnifika outstanding M.H även lagt ut en oddstävling (med Oddset Lången logga o allt jag ju inte kan förmedla här)
I alla fall handlade denna oddstävling om den som först blev, som han så fint kallade det, mest förfriskad.

1.15 i odds fanns till en herre med motiveringen:
Har haft en strålande karriär med flera tunga titlar genom åren! Har dock haft en formsvacka på ett par år men har enligt egen utsago hållit igång träning bra på egen hand. men med tanke på rutinen denna herre besitter så är han den säkraste spiken på kupongen. ( Liknas vid Glenn Strömberg)

2. 80 fanns till en herre med motiveringen:
En av de mest legendariska spelarna på touren som under säsongerna 97-01 sällan gjorde en dålig match. Har ett brett register och behärskar såväl som kaffe och konjak i soffan som som en stänkare i baren. Är tourens motsvarighet till Lance Armstrong, dvs otroligt lättränad och det ska oftast inte mycket till innan han når sin absoluta toppform! Sägs ha legat på höghöjdsträning, OUTSIDER!! Det höga oddset återfås endast av den anledningen att  det faktiskt är han som är kvällens brudgum. ( Liknas vid Vinny Jones)

Ja här emellan och lite därefter fanns ju fler kandidater. Undrar egentligen vem som vann och fanns det  outsiders som chockhöjde oddset eller medförde jackpot veckan efter? Jag vet men oavsett vad så är M.H ännu en gång min idol.

Min son spelar fortfarande tennis!!!! March i säng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer:
Postat av: Stolt lågoddsare

Hej min kära...fan, var du uppe till 3 inatt? Har du glömt att vi e gamla?

2007-07-07 @ 09:03:13
Postat av: M

Klockren kommentar!
Är det bara vi som besöker varandra härinne??


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits