Nä nu jävlar

Nu är det fan nog. Jag är 34 inte 89. Har såsat omkring i min morgonrock sedan kl 09.00 och har i stort sett enbart uträttat ett långt och några korta telefonsamtal, druckit kaffe, snusat, tuggat nikotugg, ätit knäckebröd och surfat planlöst. Är så jävla trött och seg att jag får ångest över mig själv. Dessutom har båda ögonen flippat ut fullständigt. Iofs har ju knutan på ögonvitan försvunnit men jag får stundtals synbortfall på båda ögonen + den nytillkomna vageln. Jag undrar på allvar om detta är förstadiet till total blindhet. Har fan haft diverse strul med ögonen nu i ett jävla halvår. Är det åldern?

Nu har jag fått på mig kläder som enbart passar för inomhusbruk. Jag ska bränna på musik och börja göra något vettigt i misären. Känner även att en viss välbekant packångest kommer krypande. En lista?
Upp och hoppa kärring!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits