Murphy

Klart att det regnar nu. Jag ska ju gå om en liten stund. Mitt hår ser  dessutomut som ett jävla skatbo. Varför var jag inte lika duktig som sambon och beställde en klipptid när tid fanns? Han är korthårig nu medan jag ser ut som en hippie. Iofs inget fel med det, hippies är fan coola. Riktiga hippies då förstås. Inte sådana låtasashippies man ser lie här och där. Nej, det ska vara det real stuff! Fast abert är bara att jag varken är fake eller for real.
För övrigt kan Sveriges väder rövknulla sig själv!

Kommentarer:
Postat av: M

E lite nyfiken på varför du behöver gå till läkaren! Här sitter jag och försöker stressa på Lillan.. Fritids.. Håller med om det fantastiska regn vi har! Lavv ya och miss ya!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits