May the force be with me

Har hamnat i ett apatiskt "stirra in i väggen tillstånd". Vill göra så jävla mycket att det nästan bubblar i mig men jag orkar inte börja någonstans. Fick mens och därmed mensvärk som ett jävla surt brev på (borde det egentligen inte heta från, med eller i, eller till och med i brevlådan) posten.

Kan kaffe vara lösningen på mina problem? Tror inte det men det måste ju vara värt ett försök. Dagens andra bryggning är därmed förestående.

Ska försöka koppla om högtalarsystemet till musik. Hur var det nu, röd och vit sladd från X-box ut. Röd och vit sladd från något annat in och andra änden av denna sladd in i datorn också AUX. Var det så R?
Cross my fingers.


Update: Nej det var det inte, det blev DVD. Får nog ringa R.

Update 2: Efter samtal med R. Måste trycka bort DVD till AUX. Så svårt var det. Nu ska jag lyssna på Bravery - Time wont let me go.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits