Later this evening

Fy fan vad inihelvets trött jag är. Och fy fan så inihelvetes meningslös jag är som loggar in och skriver det.
Har jobbat hela dagen och så kommer det att se ut i morgon, på torsdag, på fredag, på lördag och på söndag.
Jag behöver därmed inte bekymra mig om att planera ett skit, på gott och ont.
Lyckades dock klämma in en lattefika med flatan idag. Fick runt två och en halvtimmes skit och seriösprat. Fast nog mest seriösprat. Om relationer, familjer, skola, jobb, forskning, inskränkta professorer och semester. Ja det var nog mest det. Fast  vi kom fram till att vi helst av allt ville gå ut och vinsupa skallen i bitar. Fast det gick ju inte eftersom jag fikade på arbetstid. Och hon åker tillbaka till sina inskränkta professorer i morgon.
Vi får vinsupa en annan dag.

Just nu hade jag i alla fall inte orkat vinsupa. Jag är trött som fan. Hej då.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits