Jag, en discofjolla

Sitter och rådiggar Timbaland - The way I are (har jag missat något i engelskan, eller har jag missförstått någon form av ghettospråk, varför inte The way I am?)
Ja, iallafall vill jag röja fett på ett dansgolv någonstans just nu. Men jag sitter med min lap top medan son och sambo spelar Rainbow Six ( 6?) på X - box 360.  
 Har precis haft introtävling, sambon som tävlingsledare och jag o sonen tävlade. Sonen vann. Måste dock tillägga att den var starkt anpassad till sonens fördel. (nej, jag är fan ingen bad jävla loser!)

För övrigt för att frångå min rockimage, (som jag för övrigt nu ska förstärka med att citera vad som stod om mig i varje gästs häfte vid bordet vid brorens bröllop: Studerande rocktjej som är allt annat än trög detta bevisat  då högskolepoängen ligger på hög. Ska i framtiden undervisa ungdomarna om Lutzen och Poltava, men säg mig hur är det egentligen med balansen efteren vinpava? Tack M. H jag kunde faktisk aldrig beskrivit mig mer smickrande än så!) Ja efter denna uppsatsparentes hade jag nästan glömt vad jag skulle framföra men det var ju att jag faktiskt gillar, tom gillar jävligt mycket, Danny - Tokyo. Den är fan hur jävla catchy som helst. Och hade jag inte nästan kunnat vara mamma till den lilla läckra jävla godbiten hade han varit welcome to my bed. Det är han iofs oavsett vilket.
Fastnade vidare i häftet från brorens bröllop och måste även citera vad som stod om sambon: Skäggig musikeryngling med huvudet på skaft, med förkärlek  för ljummen Gorbatjov blandad med saft. Det finns inte många datorproblem denna man inte kan lösa men om han och U på lyran en svängom ska ta, ja då är vi alla nervösa.


Ibland är det bara så bra.
M.H är just nu min idol!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits