Hur jävla våt kan man bli?

DYNG!
Hur jävla mycket regn finns det egentligen?
Har äntligen tinat upp med torra varma kläder, tjocka strumpor och citronte med mjölk.
Mamma skulle hämta upp mig på vägen hem från broren och eftersom hon har noll lokalsinne (i det fallet vet jag iaf vilken gen jag fått) blev det en lång, våt och kall väntan.

Lite shopping blev det trots allt, en jättesöt vippig blårutig kjol från Vero Moda (faktiskt ytterst sällan jag handlar där), en "brunaktig" (kan i skrivande stund verkligen inte komma på kulören) enkel klänning med knyt i midjan från Weekday samt grå påsväska och grå plånbok från Wedins accent. Så nu har jag en universalväska!
Skulle egentligen handla shorts till sonen också men jag var så jävla våt att det rann från både mig och mina kläder så jag kunde helt enkelt inte gå in i fler affärer. Dessutom trodde jag inte att jag skulle hinna till den avtalade tiden med modern men ack så fel jag ju då hade.

Får väl se hur det blir i morgon, hade planerat att åka ner till Trelle då sonen vill se vikingaslag. Jag hade då dessutom tänkt ha en date med ledsna hjärtat M men om det ska regna så jävligt känns det inte alls aktuellt. Vikingaslaget var dessutom inställt pga av regn idag ringde modern och berättade för en stund sen.

Nu vill jag bara slappa med la familia och njuta av regnet från värmen on the inside. Bara sambon som fattas!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits