gråskalor

Hittade ett klockrent citat, " Den som sa att pengar inte kan köpa lycka visste inte vart man skulle shoppa".
Jag tycker det är så underbart vidrigt och det stämmer fan ibland, eller varför hyckla, ofta!

Varför har vi så dåligt väder? Alltså jag kan ana mig till en meterologisk förklaring, min fråga har mer karaktären av jävligt bitter undran.
Jag vill för fan spä på eller i alla fall underhålla brännan man lyckades tillskansa sig i Nice men det verkar bli helt jävla omöjligt i Malmö.
Tänkte även ta en promenad till stan och rean men som det ser ut med pissregn får man klämma in sig på en med all sannolikhet regnfuktig, knökfull, illaluktande och allmänt jobbig bussjävel. För nu ska jag på rea! Om inte sonen kommer för alltför tidigt hem. Det verkar ju vara stört omöjligt att få tag på honom hos broren. Ringde flera gånger på hans mobil igår kväll utan svar. Sen svarade broren på sonens mobil då var resten av gänget ute och han skulle i sin tur gå och lägga sig med sin son. Ringde då mammas mobil, telesvar som alltid annars förstås, då hon inte verkar ha förstått innebörden i mobiltelefoner - att man ska ha den igång när man inte är hemma annars är det helt jävla meningslöst att ha en. Vi får väl se idag om jag har bättre tur. Messade precis sonen att han kunde ringa när de vaknat. Till saken hör att min bror med familj inte har stationär telefon vilket retar gallfeber på mig. Uppmaning till alla som bara har mobil - skaffa stationär telefoni, det är jävligt smidigt och mycket billigare för den som ringer till er.

Kryss i taket, nu ringde han! Får hoppa in i duschen så jag hinner något här, fick tidsfrist till 14.00.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits