Gegga

Nu ger jag fan snart upp. Börjar dessutom bli jävligt svettig i mina leggings, t-shirt, munkjacka och regnöverdragskläder och gympaskor. Jävla helvetes skitland. Jävla helvetes skitväder. Jävla helvetes bloggjävlar. Fy fan va många meningslösa bloggar det finns. Asså dem som faktiskt är pretantiösa. Som tar sig själv på så jävla stort allvar och tror att de gör någon skillnad. Som seriöst lägger ut dagens outfit och visar en massa jävla rosa skit med prislappar vid sidan om. Ok, det finns undantag men de är inte många inom den genren.
Jävla helevets allt.
Dra åt helvete allt och alla!
Nu är jag så jävla arg att jag snart springer ut i regnet. Men då slutar det med all sannolikhet bara med att jag blir förkyld och det är ju inte mig själv jag vill straffa. Det är för fan MIG det är synd om.

DRA ÅT HELVETE!

Kommentarer:
Postat av: M

Vi skulle bott lite närmare varann, så kunde vi ut och gjort av med fettet tillsammans i regnet! Puss!

Postat av: Hanna Fridén

Och din blogg, där du gnäller om allt och allt är bättre? Den ger ingenting förutom att du får gnälla av dig: vilket jag inte ser som något fel, din blogg, ditt utlopp, helt okej. Men att gnälla på andras "meningslösa" bloggar? Kom igen, det finns skäl för att vissa har fler besökare en andra, vissa intresserar folk och andra inte. Pinsam kommentar du lämnade i min förresten, jag talar om kläder, det gör du med, enda skillnaden är att jag också har ett foto. Löjligt. Skärpning, väx upp.

2007-07-26 @ 01:33:05
URL: http://frankincense.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits