Flott

Tittade precis mig i spegeln. Helt oljig på hakan. Och det beror inte på att jag har fet hy. Nej, det är fetaostolivolja som jag stod och slafsade i mig från kylskåpet för en stund sen. Ja, nu är det ju som tur är inte bara olja vilket hade varit helt jävla sick att äta. Det är resterna från den goda salladen jag rörde ihop till grillen innan, färskpotatis, italiensk salladsmix, röd mangold och fetaost i italiensk olivoljebladning. Så jävla gott och fett. Men framförallt så jävla fresh att ha olja på hakan.Och på tröjan eftersom jag spillde innan. Asså, vilken jävla tiopoängare jag är just nu! Sitter i soffan med laptopen i knät, med en tröja och en haka som är fläckig av fetaostolivolja och äter Pringles. Shit vilket jävla kap!

Hade tänkt mig en sund dag med powerwalk och sund mat. Mamma och pappa sabbade kan man säga. De ringde nämligen i morse när vi fortfarande låg i sängen och ville komma in, gå i stan, sätta oss ner på nån uteservering osv. jag visste inte vad jag gjorde när jag sa ja. Herrejävlar vad min pappa kan vela. För fan, på första stället kände han för många på stället sidan om och orkade inte prata med dem, på andra stället var det för varmt, på tredje stället var det för kallt, på fjärde stället blåste det för mycket och på femte stället fick han en kula i pannan av mig. På sjätte stället kunde vi iaf sitta ner och vi drack en öl och på den vägen är det. För sen var vi ju tvungna att bjuda hit K, M, M & D på grillning, öl och vin. Och ja, sen blev jag ännu mer hungrig efter vinet och här är jag med fetaostolivolja överallt, chipssmulor runt munnen och på kinderna och jag är lide sugen på nåt sött.


Kommentarer:
Postat av: M

Tack för den lilla pratstunden igår!! Du är BÄST!!! Puss Puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits