Doh

Nyduschad och kan konstatera att den fräsha brännan jag lyckades erhålla i Nice nu håller på att transformeras till den välbekanta blåvita likfärgen som är så representativ för många av oss svenskar som inte steker i solarium, använder bus eller spraytannar sig. Ja, för exakt en vecka sedan hade vi checkat in på Nice airport inför den bittra resan hem, satt antagligen och drack vitt vin och jag hade konstaterat att HELA flygplatsen var rökfri. Det blev således ett dubbelt bittert och ångestfyllt avsked av azurkusten.

Resterande av denna dag ska till viss del tillbringas i diverse affärer, jag gissar på Stadium, Radical sports och Intersport. Sonen ska ha nya skor och vi är väl inte helt överens om vad som är snyggast. Hur fan har jag kunnat avla någon som inte gillar Converse?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits