Cote d azur

image18

Ja, här är vi nu men åker hem imorgon! Jag älskar Nice av hela mitt hjärta. Här är så jävla vackert på alla sätt och vis och allt är bara alldeles alldeles underbart. Havet är det blåaste jag någonsin sett, som synes och av  alla tusentals badgäster var sambon (antagligen) den enda som blev bränd av en brännmanet idag. Så sen vågade vi inte bada mer. Sitter just nu och dricker dagens första glas rosevin. Ska upp på den magnifika takterassen sen och dricka champagne, det måste man ju fan ha gjort när man är här! Var förresten i Monaco, Monte Carlo igår och kapitalismen var nästintill hundraprocentig. Hujeda mig! Fast någonstans inom mig, *viskar* tyckte jag ändå det var ganska häftigt...

Nä, full fokus på rose och en dusch nu!

Kommentarer:
Postat av: M

Åååhhhh...ni har det så myyyysigt!!!
E sååå avis, för vi har sånt pisseväder!
Och som vanligt, så bär vi oss åt så det inte är klokt när ni semstrar! Funkar inte att lämna oss åt våra öden sådär...
Får väl redan förbereda mig på det värsta när ni åker till Aten...

2007-07-02 @ 00:15:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits