Bajstext

Varför fan vaknar man så jävla tidigt när man äntligen kan sova? Liksom, första gången jag tittade på klockan var den 05.19 och då var jag helt övertygad om att jag inte skulle kunna somna om. Men det gjorde jag efter en stund. För att vakna efter ytterligare en stund. Och så har det hållt på. Tills nu. För nu sket jag i vilket och steg upp. Fast jag är lite vimmelkantig och borde nog engentligen sova mer. Men nu har jag druckit c-vitamin oc satt på kaffe. Så nu är det försent. Nu har jag hällt upp kaffe och mjölk och nu ska jag inmundiga det. Mjölken gick ut den 13:e. När var det? Shit det var ju fan tre dagar sen. Men den luktade och smakade okej. Jag ska ha den mjölken i kaffet, så det så!

Igår efter att ha varit med K o massa andra i Hammar och skullat glideflyga (eller vad det nu heter) men som inte gick eftersom det blåste för mycket men där var så jävla vackert att det tydligen inte gjorde något, traskade vi över till K,M,M & D. Det bjöds på latte, äpplekaka med vaniljs[s samt Xante och Whisky. Jag drack dock inte Whisky eftersom Whisky smakar typ bajs. Nu tryckte jag p[ n[got konstigt, vilket syns i de konstiga tecknen som ers'tter de sista bokst'verna i v[rt alfabet. Datorn blev internationell sam fan tydligen. Och eftersom jag r[kade v'cka sambon genom att kolla in om han var vaken blev han sur och var darmed inte till nogon hjalp alls. So nu sitter jag och maste byta ut dessa sista bokstaver vilket ar javligt jobbigt och trakigt so darfor skiter jag i detta nu!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits