Äh, kommer inte på

Jag undrar så om min kära vän M! Hon har inte bloggat på hela dagen. Något måste vara fel! Om du ser detta så blogga genast!

För övrigt började precis en av världens sjukaste serier på Svt 2 - The office. Kan det bli dummare än så? Vi har alla säsongerna på dvd och har sett dem ett antal gånger men jag kan fan inte låta bli att titta och asgarvar lika mycket fortfarande. Även om David Brent spelar i en helt egen liga måste min favorit nog ändå vara Tim. Ingen kan hata sitt liv som honom och se så uppgiven och meningslös ut. Hela jävla serien är för övrigt så jävla frustrerande deprimerande meningslös på ett helt jävla underbart brilljant sätt.

För övrigt 2 såg vi en helt fantastisk film ikväll - Last king of Scotland. Fan vilka rollprestationer! Och jag har fått en ny crush, James McAvoy. Olala.

Kommentarer:
Postat av: M

Den där frasen är från en låt från Depeche Mode. Fick en liten uppdatering fr Camilla igår nämligen. Gör inget ifall folk SJÄLV frågar hur det är med mig... U know what I mean..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits