Mumble in the jungle

Asså, jag är nog färdig med mitt examensarbete! Ja, förutom att formulera en passande rubrik samt att göra försättsblad utifrån fucking högskolans mall.

Satt i natt och skrev abstract på engelska och det var pissjobbigt. Den engelska texten blev fan dubbelt så lång som den svenska för det fanns så många ord som inte gick att översätta rakt av så jag fick ju beskriva ett ord med en hel jävla mening...men nu är det gjort och jag kan knappt greppa att jag inte behöver sitta här på nätterna och våndas längre.

Nu är det bara seminariet kvar, där jag ju iofs måste försvara skiten samt opponera på någon annans skit. Hur kul är det liksom? Hoppas bara att jag inte råkar ut för en sådan mardrömsuppsats jag själv skrivit. Jag kommer inte att bli poppis när min opponent ser de 60 sidorna framför sig...

Ska nu försöka samla ihop mig och sonen, vi ska nämligen UMGÅS! Tänkte ta en runda på stan och se om han kan hitta ett eftertraktat Xbox 360 (nej, inte 3600) spel. Kanske låter han mig slinka in i någon klädaffär, fast det är nog iofs mindre troligt. Fast först ska vi in om till fadern (sonens) och lämna en liten present eftersom han fyller år idag.
Efter det är det fredagsbad på sambons jobb. Ser verkligen fram emot att dricka lite vin och bara mysa.

Måste nog fan dra på mig en mössa, har inte tvättat håret på...många dagar och jag tänker ju inte göra det några timmar innan jag ska hoppa i poolen. Fy fan vad sunkig man blir när man lever i ett examensarbetevacum (nej, hur stavas vacum, så eller vacuum, eller på något annat sätt?)

Hej då

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits