He doesnt look a thing like Jesus

God fortsättning ska man ju säga och nu har jag gjort det.

Har suttit och läst bloggares årslistor och blir alltid impad av folk som kan och orkar sammanställa listor. Jag är helt oförmögen till sådant, får bara beslutsångest och blackouter över vad som egentligen hände.

Skickade för några timmar sedan iväg mitt förhoppningsvis nästan färdiga examensarbete till min handledare för genomläsning. Är dock väldigt tveksam till mina analyser. Känns som att de i sammanhanget är klena och ihopflummade av enbart tvång. Men jag skiter i betyget, vill bara kunna lägga det åt sidan och ta min jävla examen. OM nu analyserna är godkända och färdiga för upplägg har jag bara något jävla diagram kvar att sammanställa och utveckla samt en total översikt av formalia, stavning o.dyl.
Jag vill ha svar från honom NU men det lär väl dröja ett tag förmodar jag.

Jag håller mina tummar så intensivt hårt att de antagligen aldrig kan bändas ut igen. Jag ORKAR INTE hålla på med skitet mer!

Den 8 februari åker jag och sambon än en gång till Berlin, fan vad jag längtar efter att komma bort från allt.
Och när vi kommer hem igen kanske en ny liten bebis har kommit till världen, eller så kommer den närsomhelst därpå och då bär det av till Stockholmo på studs.

Ja ok, det var nog allt...så jävla intressant är jag och mitt liv.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits