Steichmanovic

Det sunksnöar ute, dvs små små våta snöflingor förpestar min utsikt. Hallå, det var ju på väg mot vår i helgen kändes det som. Bajsväder!

Detta innebär att min vistelse utanför lägenheten är i fara ännu en dag. Fast jag måste gå och posta en försändelse och jag bör gå till Apoteket och köpa nya magtabletter eftersom min magkatarr har bråkat som fan de senaste dagarna. Men dessa ärenden var ju då inte allt. Planerna som sköts upp igår är fortfarande aktuella. Förvisso går det ju att rätta prov hemma och jag måste rätta dem någon gång denna vecka men jag känner även fortfarande ett secondhandaffärbegär (oj ett litet rim sådär på morgonkvisten).

Äh, jag orkar inte ta så tunga beslut nu. Ska fortsätta med koffeinpåfyllningen och sen kanske jag är mogen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits