Solen skiner på årets sista dag

Ja herregud, då är det årets sista dag. Vart blev detta året av? Eller vart blev de senaste fem åren av? Tiden går ju så sjukt jävla fort. Är det verkligen åldern som gör att man upplever det så? Det där med pensionssparande i tid är nog inte så jävla fel ändå.

Jag är sämst i världen på allt som har med struktur och kategorisering att göra så någon detaljerad årssummering är det inte tal om även om jag för min egen del hade velat se vad man gör av sin tid.
Om jag ska göra ett försök känns examen, jobb, resor och son på sjukhus som tongivande för 2007. Och såklart farmors död och M:s födelse.

Undrar vad 2008 kommer att bjuda på?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

U-du är en underbar person och en jäkel på sing star! Kram K

2008-01-01 @ 20:14:42
Postat av: U

Tack K för en jättegullig kommentar. Så glad jag blev! Vi får ta en helkväll med singstar och vin snart. Puss & Kram

Postat av: M

Det lär ha gått vilt till? Ha ha.. Ha det jättegott båda två..eller alla tre... Hoppas vi ses snart! Puss o kram!

2008-01-02 @ 18:32:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits