Illa

Skippade after worken med kollegerna för tredje eller fjärde gången. Kändes jävligt pinsamt och även jävligt trist men jag har fan mått obeskrivligt illa sedan i lördags så jag kände att det inte riktigt var på sin plats att pimpla vin. Har i stället intagit en halv amerikansk mozzarellapizza och njuter i soffan. Konstigt nog försvinner illamåendet när jag äter. En jävligt konstig variant av magsjuka kan man väl säga.

Har planerat en Köpenhamnsvisit i morgon med julmarknad i Nyhavn, lite affärsstrosande och avslutningsvis när det mörknar, den underbara julmarknaden på Tivoli. Vill så gärna inte må illa då. Får väl i värsta fall skjuta upp det till nästa helg, i värsta fall.

Ikväll stundar idolfinalen. Jag vill inte att Marie vinner den!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits