En mörk morgon lite innan jul

Bedövande trött är jag. Och ute råder det ständiga mörkret sånär som på två fladdrande stearinljus i ett fönster mittemot. Det måste ju betyda att någon där är vaken annars känns det lite knas. Då kan det bli liv som går i kras. Ljus är vackra men farliga så folk ni måste va varliga. Dadadadada.

Nu vill jag och behöver jag verkligen vara ledig. Tröttheten och oinspirationen är påtaglig och det känns som om man inte hade orkat planera en enda lektion till. Det blev mycket pyssel igår, det blir mycket pyssel idag och något annat i morgon...

Kaffe do your thang nu!

Igår inhandlades och kläddes granen här. Kunde inte låta bli att tänka på HC Andersons gran då. En gran blev plötsligt mycket mer än en gran. Vår gran ska därför få den bästa av resterande livstid. Plastgran och granspray känns liksom inte riktigt som min grej. Konsumenter, konsumenter förena eder!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits