Har ni fest eller?

På min gård sitter en bunke töntar och har någon form av fest. Jag började höra dem vid 19 tiden och trodde då att det var ett gäng barn som hade vattenkrig eller nåt, eftersom jag bara hörde en jävla massa tjut och skrik hela tiden. Döm om min förvåning när jag gick ut i trappan och kollade och fick se ett dukat bord med vuxna människor. Va fan skrek de för? Sedan 20 tiden har de fortsatt skrika, tjejer i falsett och killar i bröl samt sjungit en jävla massa töntlåtar. Va fan håller de på med? De låter som 500 förståndshandikappade människor på läger.
Jag går snart ner och slänger en handgranat mitt på bordet.
Ska ni festa så gör för fan det med värdighet era jävla idioter!

Kommentarer:
Postat av: pegasus

Listen! You fucking anuses: go fuck yourself!!!!!! But not in my backyard.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits