En stor ättika med sprit i

Glömde för fan att lösa in mina Tia lotter idag! Tänk om någon annan fick mina lotter med the big cash på.

Sitter och väntar på att två X-box nördar ska spela färdigt sin fotbollsmatch. Jag vill gå till Mölleplatsen och se Tingsek. Han börjar spela om en halvtimme.
Ska utmana min totally fucked up mage med några goda kalla festivalöl Prince Mentol. Eller ska jag ta Marlboro Mentol. De är mycket snyggare för de är helt vita. Det är snyggt att röka snygga cigg.

Ska fanimej ställa klockjävelen i morgon med. Sonen ska spela sin första fotbollsmatch för Lilla Torgs FF. Det ska bli jävligt roligt. Jag är på väg att bli en fotbollsmamma. Så jävla vuxet. Shit alltså!

Kommentarer:
Postat av: M

Tingsek var gjuten kan jag tänka! Såg att han skulle spela. Skall kolla idag ifall vi kan åka in på tisdag o glo på Mustasch.
Hur gick det för grabben? Fan vad roligt! Puss puss.

2007-08-19 @ 08:23:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits