Vet inte

En antydan till sol visar sig. Det har varit gråmulet hela morgonen men det finns tydligen hopp nu då...
Ska ta mig en runda på stan, det var verkligen inte igår jag hade en dag över till det. Kanske kan man till och med hitta något nytt att förgylla garderoben med.

En dagens lista var längesedan.

Äter: Inget.
Dricker: Inget, har redan druckit alldeles för mycket kaffe för att magen ska ma bra.
Lyssnar på:
Nelly Futardo-Say it right. Fan va bra den är, tack sonen för tipset!
Ska göra: Gå till stan...shoppa något kanske.
Läser: Det jag skriver.
Är:
Helt ok faktiskt.
Vill:
Fortsätta med det.
Humör: Ok, ganska neutralt...hur det nu än är.
Har på mig: Grå Whyred yllepiratbyxor, svarta knähöga strumpor, svartvitrandig stickad tröja, grått linne under. Utomhus blir det kort skinnjacka (ett av mina genom tiderna bästa second hand fynd), "baboschkasjal", vita Stan smith och svart tantväska.
 Dagens ord: Hmmmm

Ja ja, hej då.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits