Robins vs Tallriken

What a fuck! I´m blogging. Dock har jag som vanligt  inget särskilt allmänintressant att skriva, sorry.

Jaha, Valborg idag och veligheten har fritt spelrum. Har ju biljetter till inspelningen av Robins på Svt men tankarna har ju rört sig kring hur kul det är att sitta i en inspelningsstudio på Valborgsmässoafton kontra vara på tallriken och grilla och se Svenska Akademien. Nu verkar det dock som om vädret hjälper oss lite genom att mulna på alltmer samt att väderprognosen inte talar om någon högre utomhusmysfaktor. Åtta grader och moln/regn är ju inte ideala förhållanden precis...

Har tagit farväl av älskade farmor vid en hemsk men samtidigt vacker och förtröstansfull begravning. Nu är hon verkligen borta men samtidigt fortfarande väldigt levande...det tar tid att förstå att en älskad människa som alltid funnits i ens liv plötsligt bara är borta. Men hon finns hos mig, omkring mig ständigt, precis som R. Jag tror verkligen på en form av liv efter detta. Det kan ju inte vara så att allt bara är slut, det måste finnas något större, en större mening med allt, tror jag.

Kanske skulle man ta sig en latte...


Kommentarer:
Postat av: M

Åhhh.. där blev det lite vått i ögona.
Blir bara så glad över att det finns fler än vi som tänker på R.

2007-04-30 @ 15:11:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits