Kadunk

Jag skulle fan powerwalka! Har skjutiti upp det hela förmiddagen och hela lunchen för att jag skulle skriva tills det stod mig upp i halsen och all inspiration var slut. Detta gjorde jag och drog på mig mina walkingtights och vad händer, jo himlen öppnar sig och det ösregnar! ANUS!

Men vi får väl se om ordspråket, 'Efter regn kommer solsken' stämmer då...
Fet risk, det är ju JAG!

Alltså, man kan fan inte bo här om man, utan att bli våt och riskera att förfrysa någon kroppsdel, vill ha kontinuerlig gratis utomhusmotion på hösten.

BAJS!


Update!
Efter regn kom faktiskt solsken. Jag trotsade dock först regnet och hann bli ganska våt innan solskenet kom. Men jag fick i alla fall en mycket skön powerwalk, nästan helt ensam längs Ribban. En rekommendation - powerwalk, regn och Beastie boys - An open letter to NYC i mp3-n = en oslagbar kombination!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits