Papperskorgshelvete

har nu fan råkat sparka till den två gånger så att den ramlat.

AAHH, T.G.I.F.
Fast denna veckan har ju gått så jävla fort och varit helt ok!
Har vickat i Skurup idag och igår. KUL! Dessutom får man ju lön vilket i sammanhanget nästan är en bonus. Dock har ämnena inte riktigt överensstämt med min kunskapssfär, igår var rena skämtet: Matte och fysik!!! HA HA HA. Är det något jag inte kan så är det  just de. Men jag var ärlig mot eleverna och sa att jag verkligen inte kunde mycket så det blev ok ändå. De få frågor jag fick gick ganska bra att lösa med lite betänketid och de som inte gick får vänta tills ordinarie lärare kommer tillbaka. Idag var det engelska och svenska utan förinstruktioner så jag fick improvisera och det gick alldeles fantastiskt bra! Fick t.o.m. beröm av eleverna att jag var en bra lärare. STOLT VIKARIE!
Ser ut som om det kan bli vik även nästa vecka, vilket ju är en förhoppning, även om det tar tid från examensarbetet, men det orkar jag inte tänka på just nu!

Sitter och väntar på da son som är hos en kompis, vi ska till sambons jobb och bada, basta, kanske sola, dricka vin, läsk och äta chips. Mysavrundning på veckan med andra ord. Är ganska trött eftersom jag steg upp kl. 05.25 för att ta tåget 07.15 men jag piggnar nog till ska vi se.
Tänkte ta en promenad dit om inte sonen har alltför stora invändningar.

Ja, det var dagens intressepil rakt i aslet! Nice huh?
Sålång.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits