Mer onödigt vetande, fast kanske lite viktigare än sist...

Har nu finslipat, lagt till och försökt strukturera det jag hittills skrivit på examensarbetet. Har dock ännu inte orkat rota fram enkäterna...

Vad gör man sen inte för att komma ifrån?! Började bläddra i min egen blogg och läste gamla inlägg. Kom då till kvällen innan avresan till Berlin i våras och läste att jag var jävligt flygrädd. Den rädslan har varat ett bra tag och varje gång jag flugit har jag varit övertygad om att jag ska dö. Till min och mina medresenärers stora glädje kan jag nu konstatera att jag efter de senaste flygresorna till Berlin, Prag och Stockholm INTE ÄR FLYGRÄDD mer!
Det enda jag vill just nu är att boarda ett plan som tar mig anywhere but here! Fast helst till Kiev eller Indien...

För övrigt är klädseln bytt till något aningen mer respektabelt,  blå mysbyxor (sambons brors), röd singoallatop, behöll raggsockorna och den ljusblå fleecejackan. Håret är dock fortfarande lika otvättat och tovigt, möjligen står det ut ännu mer nu eftersom jag suttit och pillat i det under tiden jag skrev på examensarbetet.

Nu finns det ingen återvändo...jo sätta på mer kaffe.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits